lördag 18 januari 2014

Tack för att det är lördag!

Tyvärr lite dålig uppdatering denna vecka, det har varit en ganska jobbig vecka med dålig energi och ork så bloggandet har tyvärr inte prioriterats. Förra helgens nattjobbande tror jag har satt sina spår, varit trött och seg hela veckan men ändå inte kunnat sova så bra nattetid när jag varit ledig. Men idag känns det lite bättre, trots en dålig sömn så känner jag mig piggare men det beror nog på den extra energi jag tillförde kroppen när jag vaknade. Jag får tacka att det är lördag idag :)

Annars har veckan rullat på som vanligt, formmässigt har det känts sådär, styrketräningen har faktiskt gått bäst denna veckan medans cardion inte varit särskilt rolig. Så pannbenet har fått jobba lite extra denna vecka. När jag haft lediga trötta stunder så jag legat i soffan och tittat på Sex and the City, jag har verkligen fastnat i den serien som jag inte fattar att jag sett förut! Har sett ett antal avsnitt denna veckan..

Men lite nytt, roligt och aktivt har också veckan bjudit på, tisdagskvällen bjöd på en härlig och rolig stund på hästryggen och i torsdagskväll var jag och Sandra med på vår allra första tyngdlyftningsträning på gymmet vilket visade sig vara väldigt roligt och lärorikt. Något som jag tänker prova på fler gånger :)

Idag innan jobbet väntar efter lunch så tänker jag följa SM i bänkpress och baka och smaka såklart :)

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!