torsdag 22 augusti 2013

PT-timme

Gårdagen blev nästintill en heldag i Örebro och på ÖKK som alltid är så snälla och låter oss i teamet hålla till där när vi är på plats i Örebro. Grym bra gym, som ni skall besöka om ni söker gym i Örebro. Söker ni gymträning i Karlstad skall ni såklart besöka KAK :)

Men en PT-timme med Madde kördes igår på ÖKK,  jag hade innan önskat ett pass med övningar för framsida lår och bål. Har ju kört för Madde ganska länge nu så att det väntar roliga, givande och jobbiga pass vet jag och så var det ännu en gång. Startade passet med knäböj i pyramidset och kort vila mellan set där både benen och pulsen fick sig en ordentlig rivstart. Sen fortsatte det med andra benövningar såsom enbensböjar, benpressar av olika slag och en ny variant av bensparkar jag ej provat förut. Efter detta var det även dags för några övningar för mage innan passet redan var slut, timmen går så fort och mycket hinns med under timmen flertalet övningar och snack mellan de korta vilorna mellan seten. Gårdagen var som vanligt lärorik och givande för kommande träning. Diet- och formsnack hanns också med och vad som jag i fortsättningen behöver lägga extra krut på. Ny plan börjar ta form som jag kommer berätta mer om framöver!

Idag har jag haft en kompis på besök och lunch och i eftermiddag får jag besök av mamma, så innan hon kommer skall jag passa på att packa inför helgen. Imorgon tar jag tåget till Stockholm för teamträff.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!