söndag 6 januari 2013

3 månader kvar!

Nu har det snart gått exakt en månad jag stod på scen på luciapokalen 2012 och idag går startskottet för nästa diet. Idag är det exakt 3 månader till BMR som går av stapeln i Malmö 6 april, så det är dags efter en månad off diet att börja dieta igen. En månad av ganska mycket gott och lite lugnare på träningsfronten, har kört lite diet i mellandagarna men min först riktiga dietdag blir idag :) det har varit riktigt skönt med en månad utan diet och välbehövligt tror jag och framförallt har vilan gjort mig utvilad och laddad att orka och framförallt vilja dieta igen :)

Har såklart gått upp endel sedan lucia vilket nu skall skalas bort + lite till fram till i april för att komma i min bästa tävlingsform!

Tänkte berätta lite hur jag lägger upp min diet i januari i nästa inlägg, nu skall jag cykla vidare och nu säger jag bara; NU KÖR JAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!