tisdag 13 mars 2012

Personbästavecka!

Så här skriver våran coach på teamets facebook sida häromdagen: 
"Vi har en utmaning till alla er där ute. Låt den här veckan bli årets hittills bästa! Sätt minst två personbästa på VARJE gympass, och bestäm dig för att inte avsluta din styrketräning/cardio/intervaller/annan träning förrän du med gott samvete kan säga att du verkligen gett allt du har. Våga maxa ut! Våga bli riktigt trött!

Återhämta dig kan du göra nästa vecka!"
Under gårdagens pass blev det ett personbästa i benpress på 210 kg + ställning och idag blev det två personbästa i marklyft! Klarade 2 reps på 100kg och en reps på 105kg :) Sedan slog jag ju ett rekord i lördags på mina 5 km löpning också :)
Skall kämpa på denna veckan och göra det till årets bästa hittils, framförallt när det gäller att lyfta tungt i mitt sista set då jag kör en reps! Än så länge har jag ju nästan uppnått målet :) Kan ju skylla på att jag inte läste detta inlägg på facebook förens efter gårdagens pass :P

Detta blir en extra rolig träningsvecka när jag satt upp detta målet med att försöka mig på minst två personbästa på varje pass! Alltid roligt att krydda träningen lite extra :)

Nu blir det krubb i form av kycklingwok och bulgur!

3 kommentarer:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!