onsdag 28 mars 2012

Mina favoritövningar för olika muskelgrupper


Kom på en idé efter att ha fått förfrågningar om olika styrketräningsövningar för olika muskelgrupper både här på bloggen och i andra sammanhang att börja med olika inlägg om just olika styrketräningsövningar. I varje inlägg kommer jag tipsa om mina favoritövningar för en specifik muskelgrupp och berätta lite vad jag tänker på när muskelgruppen tränas.

Gör detta i syfte att inspirera och tipsa er läsare och att ni kan ha nytta av dessa inlägg för att lägga upp egna träningsupplägg eller lägga till olika övningar i era redan befintliga träningsupplägg :)

Kommer försöka med ett inlägg om dagen och jag delar upp inläggen på dessa muskelgrupper:

Rygg
Biceps
Framsida lår
Triceps
Axlar
Mage
Baksida lår
Bröst
Rumpa
Vader

10 olika inlägg alltså :) Samlar dem sedan under kategori Favoritövningar här i sidan av <--------
bloggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!